הדייר החדש באחיסמך: ראש העיר רביבו

דוד קורצווייל No Comments on הדייר החדש באחיסמך: ראש העיר רביבו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בצהריים חשפנו בקול חי כי הליכי אחיסמך הסתיימו ובמסגרת הסיכום, יקבל פרויקט אחיסמך שעוכב בשנים האחרונות אישור לבניה בהקדם של 3000 יח' דיור לציבור החרדי. מדובר ביח"ד שכבר עברו את כל ההליכים הבירוקרטיים ואשר חיכו לאישור ראש העיר וחתימתו על מנת להעביר להפקדה בוועדה המחוזית.

על פי הסיכום, העיריה מינהל מקרקעי ישראל וראשי הוועד לדיור אישרו מתווה מוסכם, כאשר המדינה תעמיד את מקסימום הכלים האפשריים לדאגה לרווחת התושבים בשטחי ומבני ציבור.

במסיבת עיתונאים ששקיים רביבו עם שר השיכון אורי אריאל אמר השר: "זהו יום חג ויום בשורה לציבור החרדי. אחרי 13 שנה בהם הפרויקט שמיועד לציבור החרדי לא התקדם, יוכלו היזמים להתחיל בבניית הדירות – 3000 יח"ד במרכז הארץ במחירים ריאליים. סיכמתי עם ראש העיר על בניית מבני ציבור רבים, אנחנו נלווה את הפרוייקט הזה עד לסיומו. האחדות ניצחה פה, כשיש אחדות יש הצלחה, שיתוף הפעולה בין נציגי ועד הדיור וחברי הכנסת הביא לסגירה הזאת. אני מודה לראש העירייה, יאיר רביבו, ועד הדיור החרדי וחברי הכנסת החרדים. אני מתחייב, שאנו נמשיך ונפעל להורדת המחירים בכל הארץ ולהגברת השיווקים ומציאת פתרונות לכלל הציבור כולו- חילונים, דתיים וחרדים.

ר"ע לוד יאיר רביבו: " מיד לאחר כניסתי לתפקיד התקשר אלי שר השיכון והודיע לי- הדבר החשוב לי ביותר כרגע לקדם זה אחסימך, ראיתי כמה זה חשוב לו והחלטנו למצוא פתרון. נקים במקום מרכז תעסוקתי של 70 דונם למגזר החרדי, העיר מאוזנת תקציבית ועכשיו פנינו לצמיחה, אני מודה לשר שהתגייס למען הצלחת הפרוייקט בפרט והעיר בכלל".

ר"ע הוסיף וחשף "סיכמתי עם רעייתי היום שאנחנו נעבור לגור בפרוייקט אחיסמך, אני רוצה להודות לח״כ יעקב אשר שפעל מולי רבות לקידום הפרוייקט, ביום שישי אנו מודיעים על הרחבת שיכון חב״ד בלוד".

מנהל ועד משתכני אחיסמך, ר' אבי הבלין: "אנחנו רוצים להודות למשרד השיכון והעומד בראש השר אורי אריאל על פעילותם ללא הפסקה והצלחתם להגיע להסדר עם העירייה. לאחר עיכובים אין סופיים, במשך שנים וסבל בל יתואר של אלפי הרוכשים, אני מקווה מאוד שאנו רואים אתה אור בקצה המנהרה ומקווים שכפי שעברנו את המשוכה של העיריה נעבור בקרוב מאוד גם את המשוכה של הוועדה המחוזית לתכנון ובניה.
אחיסמך2



0 תגובות